Πολιτική επιστροφής προϊόντων
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν ή τα προϊόντα που έχετε αγοράσει, μπορείτε να επιστρέψετε μέρος ή/και το σύνολο των αγαθών που παραγγείλατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους. Πριν από κάθε επιστροφή προϊόντων πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας μας είτε καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο 2310 652 970 είτε αποστέλλοντας μας e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση εντός 24 ωρών.
Εάν ο πελάτης επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, επιβαρύνεται εξ’ολοκλήρου τόσο με τα έξοδα των μεταφορικών για την αρχική αποστολή της παραγγελίας (σε περίπτωση δωρεάν μεταφορικών) όσο και με τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρίας στον χώρο της εταιρίας μας. Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή τους από την εταιρία. Σε περίπτωση κατα την οποία ευθύνεται η εταιρεία μας για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος τότε επιβαρύνεται η εταιρία μας με το κόστος επιστροφής.
Τα προϊόντα που προορίζονται προς επιστροφή θα πρέπει:
- Να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση (Σφραγισμένα όπως παρελήφθησαν συμπεριλαμβανομένης της συσκευασίας, των περιφερειακών ειδών (Κρύσταλλα, Γυαλιά, Καπέλα κλπ.)
- Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή έγγραφη επικοινωνία σχετικά με την πρόθεσή σας να επιστρέψετε τα προϊόντα.
- Να συνοδεύονται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο.
- Δε δεχόμαστε επιστροφές παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που γίνεται η παράδοση.
- Δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή ή η αλλαγή προϊόντων που είναι ειδικές κατασκευές/custom στα μέτρα σας.